op naar de Rockies

2 augustus 2018 - Vancouver, Canada

We hebben er iets meer vaart in gezet om meer tijd in de Rockies te kunnen zijn. Onderweg mooie hikes gedaan en genoten van de fantastische uitzichten. We zijn nu in Golden en hier loopt het vast. vandaag is er een ongeluk gebeurd en werd de highway afgesloten. Maar minder leuk zijn de 2 grote fires die woeden bij Radium. Daar zouden we overnachten. Die hebben we maar gecanceld en een andere route gepland. voorlopig zijn wij veilig.

1. Myra:
    3 augustus 2018
    Leuk om door de verhalen en foto's een klein beetje jullie vakantie mee te beleven. Veel plezier nog en geniet ervan.
  2. Opa Cees:
    Blijven jullie op de voet volgen hoor. Zorg wel dat jullie genoeg eten haha. Ziet er allemaal goed uit en krijgen bijna heimwee naar onze tijd daar. Nog vele veilige kilometers en blijf genieten.
  3. Eva:
    5 augustus 2018
    Fijn dat jullie route-gewijs uit konden wijken!
    Wat gaaf om jullie belevenis van zo dichtbij mee te krijgen, de foto’s geven er het meekijkgevoel bij.