Update 31 juli 2018

31 juli 2018 - Kelowna, Canada

hallo allemaal, zo....we moesten even op gang komen. Wat een indrukken hebben we al weer opgedaan. Zaterdag zijn we door de vertraging wat later geland. We hebben wat gewandeld in de buurt van Barclay Hotel. Ook hier is het heet en droog. Een hapje gegeten en moe naar bed. De volgende ochtend een geweldig ontbijt gehad. Zoals alles hier...veel en groot en erg lekker. daarna op naar de Capilano Suspension Bridge. Een prachtige Canyon met hangbrug. Wouter moest wel even een paar keer slikken maar heeft het goed doorstaan. Topper. Toen naar Grouse Mountain. Met de gondel naar boven maar ook daar hot hot hot. De 2 beren Coola en Grinder bleven in de schaduw en lieten ons in de zon smelten. Terug naar het hotel en fietsen gehuurd en een rondje Stanley Park gedaan. Supertocht langs het water en lekker koel. wederom moe naar bed om de volgende ochtend de camper te halen en hup...op pad naar de 1e bestemming. Harrisson Hot springs en daar de koffers uitgepakt en de camper gevuld. De eerste nacht is goed bevallen. We werden al weer vroeg wakker en hebben een rondje rond de hotspring gelopen. op weg naar Kelowna zijn we bij Hope naar het Coquihalla Canyon Provincial Park gereden. Daar een flinke wandeling gemaakt. Vanmiddag zijn we doorgereden naar Kelowna en na een bezoek aan de Wallmart zijn we aangekomen op het Holiday Park aan het Duck Lake. de foto's volgen.