bye bye Rockies

8 augustus 2018 - Knutsford, Canada

hoi allemaal, een update: na ons avontuur bij Lake Louise zijn we vrolijk met z'n vieren verder gegaan in de camper. We hebben op een paar natuurcampings overnacht. Daar geen wifi en electra maar de ongeving maakt veel goed. Wel is er smog van de bushfires waardoor het niet altijd helder is. we maken mooie wandelingen en zijn op de skywalk geweest bij de Athabasca Gletscher. Fantastisch en spannend toch wel zo'n brug. Gisterenavond een wildlife-tour gemaakt en vanalles gezien. Geiten, herten, adelaars, coyotes. Helaas geen beer. Vanmorgen geraft op de Athabasca rivier met mike. Superleuk!!! en toen weer verder. Langs mount Robson naar Kamloops. En nu staan we in knutsford. We ontmoeten veel mensen en allemaal zijn ze even vriendelijk en behulpzaam en zeer relaxed. de sfeer in de camper is top. Tot nu toe een supervakantie. Tot laters

1. Myra:
    9 augustus 2018
    Wauw....dat klinkt echt geweldig en avontuurlijk. Heerlijk dat jullie zo genieten en we het weer een klein beetje kunnen meebeleven. Enjoy and have fun!
  2. Opa Cees:
    9 augustus 2018
    Weer een leuk verslag en roept bij ons ook mooie herinneringen op. Alleen was die brug er toen nog niet. Zullen jullie vandaag wel extra missen op de verjaardag van oma. Veel liefs uit een wat koeler Amsterdam
  3. Eva:
    9 augustus 2018
    Gaaf wat jullie allemaal doen!