afscheid

4 augustus 2018 - Vancouver, Canada

gisteren zijn we al vroeg vertrokken naar Lake Louise en Lake Morraine. Met een gele Schoolbus werden we er naartoe gereden. Bij Louise hebben we een wandeling van 3.4 km naar boven naar Mirror Lake en Lake Agnes gemaakt. Daarna richting Lake Morraine waar wouter, ferran en kirsten zich even berggeiten konden wanen. Daarna op naar Banff waar we lekker uit eten zijn geweest. En toen ......vanmorgen terug naar lake louise (daar moesten we sowieso weer langs) op weg naar Jasper. Maar helaas..we zitten aan het diner bij lake Louise. daar zouden we voltanken en boodschappen doen. totdat onze spiksplinternieuwe volkswagen Jetti werd overreden door een Dodge Ram pick up. We hebben net afscheid van haar genomen en gaan zo door met de RV. Het was me een dagje wel.

1. Opa Cees:
    5 augustus 2018
    Minder leuk bericht he, hopelijk alleen blikschade. Maar alle narigheid daar omheen geeft toch een domper. maar na een goede nachtrust genieten jullie hopelijk vandaag
    weer van alle mooie dingen om jullie heen. Dikke knuffel van ons.
  2. Eva:
    5 augustus 2018
    Mooie foto’s. De omgeving lijkt me heel indrukwekkend.

Jeetje, wat een schrik. Iedereen er zonder pijnstillers afgekomen? Die Dodge Ram-olifant dwars door jullie Jetti-muis heen is geen fraai gezicht.

Op naar een mooie nieuwe dag xx