Tofino en Ucluelet

15 augustus 2018 - Nanaimo, Canada

Helaas ook bij Tofino no bears. bwah. wel heerlijk gegeten. leuk plaatsje, haventje. heel relaxed. geslapen op overflow op weg naar Ucluelet
(bij hollander). de volgende ochtend om 9 uur verder. (14/8) Stukje strand bij Long beach bekeken en weer verder. Ucluelet is gelukkig niet zo heel ver. ze hebben er lekkere koffie en is rustiger dan Tofino. We hebben hier een prachtige trail gelopen en een bald eagle gespot. Toen weer verder en op Overflow gestaan bij Lake Sproat. Genoeg tijd.om te borrelen, eten, spelletje (grump, Ferran weer gewonnen) te doen en er weer vroeg in te duiken. 15/8 de laatste dag op Vancouver Island. Langs lake Camron naar cathedral cove, whiskey creek (voor ijs) en Coombs (goats on te roof). Dit was het einde van ons lijstje. Morgenvroeg met de boat terug en dan op zoek naar de neef van Ferran. Ons laatste avondmaal/ontbijt, Camper inleveren en op naar het vliegveld. Nog even eea checken of alles goed is gekomen bij Hertz en dan.....✈ maar.... aankomst 11:00 uur Ams schiphol zonder tegenwind😆
Al met al een superrr reis om nooit te vergeten. See you in Holland

1. Eva:
    16 augustus 2018
    Inderdaad een supertrip! Gaaf dat je ons zo op de hoogte hebt gehouden. Nog even genieten ter plekke en alvast een goede terugreis toegwenst xxeva